inte varit inne på ett tag för har fått så mycket beställningar så jösses...=)...jättekul verkligen att det e några som gillar det jag gör....=)nu e det ju både student, examen och Bröllopstider och imellan där så Gratulationer...så d e full rulle.=)

Inte hunnit vara inne  här på ett tag och uppdaterat för har fått så mycket beställningar så jösses...=)...jättekul verkligen att det e några som gillar det jag gör....=)nu e det ju både student, examen och Bröllopstider och imellan där så Gratulationer...så d e full rulle.=)....känner mej sååå nöjd när kunden e nöjd så....=)...idag e det lite molnigt så kanske ska sitta lite så jag blir klar i tid med allt jag fått till beställningar...=)
Haa det så jättegott tills nästa gång och lägg gärna en kommentar , ris eller ros...tar emot båda...;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0