jaha då sitter man och tittar igen över alla scrappare...både på YouTube....

Hamna vid datorn....ska strax iväg och göra lite nytta....=)...men det finns ju såååå mycket på datan att kolla på så....blir ju fastnad här....
Idag krånglar magen...känns som katarr...suck..Inte kul alls...e väl den inre stressen som flyger på igen...suck...vill så mycket men kroppen vill annat känner jag...hm...
Bättre med förkylningen e jag men inte fullt okej...bättre än förra veckan i alla fall när man låg i flera dagar med hög feber...så det känns skönt....hoppas ni mår bra där ute i etern i allafall...och Tack Alla ni som kommer och kollar in mej...=)...snart som sagt kommer det upp lite inspiration av kransar...ska börja lite smått med dörrkransarna...även dom e till salu då...och kan erkänna att dom e väldigt populära dom jag gör...gilla inte att skryta men det har jag sett att dom går varje år...syns snart igen...hihihi.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0