Scrapmässan...i Göteborg på Heden..=)

Hejsan...idag mår jag väl lite bättre...känner mej fortfarande hängig och så men kände att jag sååå ville åka ner på min första mässa inom scrap....och det var jättekul verkligen....tog 11.03 tåget men hade jag vetat att dom stängde kl 15 så hade jag åkt mycket tidigare....=)..jaja, det var min första mässa och det var väldigt inspirerande....köpte som sagt en hel del saker och papper....något som jag blev extra glad över va att jag hittade Tim Holtz fotoremsa "ribbon"....så jag passa på att köpa hem några stycken närmare bestämt 3 stycken...ja det var mycket man ville ha men tänkte att det kommer väl fler gånger...mässor alltså..=)....längtar redan tills nästa...hihi...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0