sjuk men börjar känna mej lite bättre.....

Jag tänkte jag skulle gå ut för en gångs skull med mitt lilla troll....får se om jag orkar....måste även göra ett Flaskort till en kompis som fyller 45 år....hihi....vill ha lite mer ork men men så e det....ska även skicka iväg en Beställning till Göteborg på 20 kort....lite kul faktiskt...
Nog för att mina kort åkt både upp och ner i vårt långa Svergie så blir en glad när det ska till Göteborg med....=)
Ska även göra lite kransar och måla kvastar till JUL marknaden ...den 3 december...
Ska även sätta mej med lite nya och mer JUL-kort...snart ska dom ju skickas iväg....
Lägger upp snart mina senaste skapelser som ni får se....och hoppas ni gillart....=)
det e ju så, man blir ju kräsen och när man ser sitt GAMLA alster så tänker man FYY hur tänkte jag här och hur kunde jag göra sååå...haha...på återseende snart igen...=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0